2013. július 13., szombat

A kezdet~

Halisztok~ !
Ez az új blogom, és üdvözöllek rajta :D Nem rég indítottam és még egyáltalán nem tudom mi hogyan működik, de megpróbálok minden tőlem telhetőt! Szöszöket és oneshotokat szoktam írni (bár még csak azt is most kezdtem, és még csak nagyon kevés van ><), de hamarosan megpróbálkozok egy regénnyel is :DD
Szöszök: Library: 1., 2., 3. fejezet
Oneshotok: Éden kert és Fény a szememben
Remélem majd jól érzitek magatokat itt!!
Az eddigi irományokhoz pedig jó olvasást! :DD

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most találtam rá a blogodra, és nagyon örülök, hogy így történt :) Én nem rég óta vagyok Hetás de azóta nagyon xd Igazából a GerIta páros a szívszerelmem, de mindegyiküket imádom. Az Édenkertet olvastam el elsőként és nagyon megfogott. Egészen szokatlan a stílusod, kicsit olyan csapongó, vagy nem is tudom, viszont látszik, hogy ami a szíveden, az a szádon ill jelen esetben a billentyűzeten, és ez baromi jó. Amúgy pedig akkora szerencsétlenek ezek ketten, nagyon aranyosak, de azért jól kiröhögtem őket na. :D na már ahol nem akadt el a lélekzetem, mert azért huh.. vizuális tipus vagyok, és asszem ezzel mindent elmondtam :D
    további sok sikert,

    D.L.L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halii~

      Nyuuuu, GerIta páros <3 Szeretem én is őket, csak olyan kevés ötlet jön velük kapcsolatban >< Mindenesetre cukik, és pont jókor írsz, mert van egy éppen a fejemben kettejükkel kapcsolatban :3
      Nagyon kedves vagy, hogy így értékeled a stílusom :) Én inkább a gyakorlatlanságnak mondanám be, de na, makacs vagyok, szóval ink nem mondom "ki" xD. És hé, nem vagy egyedül ... én is vizuális típus vagyok, így a fantáziám gazdag, és imádok mindent elképzelni, mielőtt próbálom leírni ... És ... ez néha hátrány xD Remélem tudod, hogy hogy értem xD

      Köszi a jó tanácsot és azt, hogy írtál~

      Törlés