2013. július 13., szombat

Uninstall



Nah, szóval hoztam egy kis one-shot félét: Uninstall
A fordítás pedig itt van a videóval is~:

Az általunk ismert világ legtávolabbi pontjából jött, mint egy árnyéklény
Azért, hogy kigúnyoljon minket, mert olyan naivak vagyunk, hogy nem tudjuk felfogni,
És tényleg, olyan törékenyek és kicsik vagyunk.
Már nem ragaszkodhatok az igazsághoz
Ahogy kicsúszik a kezeim közül, mint egy füstből készült kép
Nem tudom, hogyan fogok kitartani, mert a testem már olyan gyenge, hogy lehet, hogy felmorzsolódok.

Eltávolítás, eltávolítás
Azt mondták nekem, hogy csak egy porszem vagyok,
És nem lehetek több
De én nem értem és nem tudom megragadni az igazi értelmét
Eltávolítás, eltávolítás
Már nincs többé esélyem, csak megjátszani tudom
Hogy bátor vagyok
Mert egy katonának bátornak kell lennie
Eltávolítás

Láthatatlan gondolataink egyre csak élesebbek, ismeretlenek, mélyen a tudatalattinkban
De egy célzás, ami már előfordult feltárult előttem, miközben
A nyugtalan szörnyet meghallottam, amikor aludtam
Most a szívem üres és érzéketlen
Megmenekülve a könyörtelen lendülettől, ami elpusztít mindent, amit látok
Ez mind a fájdalomból született, mert elvesztettem az akaratot, hogy kiválasszam azt a napot, mikor összeomlok.

Eltávolítás, eltávolítás
Ha nincs senki, aki levegye ezt a terhet rólam
Akkor nincs más lehetőség,
Csak az, hogy elvegye az én egyszerű életemet és
Eltávolítsa, eltávolítsa
És ez arra késztet, hogy a saját kezeimmel vessek véget ennek
Ez baj lenne?
Teljesen rendben van, hogy el akarom távolítani.

Eltávolítás, eltávolítás
Azt mondták nekem, hogy csak egy porszem vagyok,
És nem lehetek több
De én nem értem és nem tudom megragadni az igazi értelmét
Eltávolítás, eltávolítás
Már nincs többé esélyem, csak megjátszani tudom
Hogy bátor vagyok
Mert egy katonának bátornak kell lennie
Eltávolítás

 A fordítás saját, ha kell kérd el~ Az angol fordítás pedig értelemszerűen nem az enyém xD És teljesen beleszerettem ebbe a dalba, úgyhogy lehet, hogy még írok vele ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése