2013. július 13., szombat

Nyár van~

Ma is hoztam egy kis olvasnivalót~:
Library: G8: Megleptek a hírek, és nem tudtam nem gondolni arra, hogy Anglia hogyan reagálna, ha nem tudná ezt az egészet xD
Lightning : Kicsit sem látszik, milyen eső volt nálunk, áhh nem xD Csak kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy milyen egy félős Amcsi a vihar kellős közepén ^^
Strandolás: egy két fejezetből álló kis iromány, ami akkor ihletett meg, amikor épp a strandon voltam, és szó szerint menekültem a meleg elől >< Olyan UsUk, Franada akar lenni, meg egy kis csipetnyi FrUk. A besorolása lehet, hogy feljebb fog menni ... még nem tudom.
Meg aztán eltűnődtem azon, hogy kéne már regényezni is, mert már megvannak az alapok, de még nem vettem rá magam, hogy le is gépeljem őket ... úgyhogy azt majd máskor :D
Addig is, jó nyarat, sok strandolást és szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése