2013. július 13., szombat

Strandolááás~

Kicsit késtem, de remélem kárpótol mindazt, amit ma hoztam xD (igaz eléggé későn, de na! ma feltétlenül be akartam fejezni :D)


Library: Véres csók: ScotEng. Nem írtam még soha ilyen párossal, szóval nézzétek el nekem xD Egy szereplésből jött, és felhasználtam mindent, amit csak tudtam, és összefért az elképzelésemmel.
Fagyizás: Franada. Csak egy kis könnyed szösz, annak emlékére, hogy megettem a világ egyik legfinomabb fagyiját a minap xD
Strandolás: Második fejezet: Úgy tűnik, hosszabb lesz, mint amire számítottam. Na mindegy xD A besorolás pedig följebb ment, mert végleg eldöntöttem, hogy a szauna és hotelszoba is lehet ám nagyon érdekes :DD A kövi alkalommal pedig valami Chibitaliásat fogok majd hozni :) De még nem tudom, hogy mikor .. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése