2013. július 13., szombat

There's nothing I can't do~

Na, bocsesz a késésért, de nagyon sok dolgom volt, és csak késő éjjel jutottam a gépemhez, így nehéz volt bármit is csinálni ><  De jó hírek is vannak, mert most hoztam pár szöszt, illetve egy befejező részt:

Library: 1834 - kicsit UkCan, de nem a jobbik fajtából. Ezt is szerepezés ihlette.

  • Énekszó - mert hát megígértem a Chibitaliát, és már semmiképpen sem szerettem volna halogatni. Meg persze a bújtatott GerIta is a kedvencem, és szentül meg vagyok győződve, hogy HRE a későbbi Németország. Bárki bármit is mond. 
Strandolás: Harmadik fejezet - most már a tényleges befejező rész, kicsit megfűszerezve (na jó, nem is kicsit xD) yaoival~ De hát a FACE familyt így szeretjük :DD

Lizzy-től pedig itt van a Super psycho love: Második fejezet, amit sajnos rossz helyre mentett el, és már nem tudtam rendesen megcsinálni, hogy még a komment is ott maradjon >< Majd a következőnél, ami már készülőben van, szóval csak türelem :DDD

A többit leghamarabb szerdán hozom, mert hát meg kell ünnepelni Amerika szülinapját~ Addig is olvassatok Burlesque-t!!! Nagyon jó, én csak ajánlani tudom~
Bye bye~ ^^

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a Chibitalia nagggyonn cuki volt ^^ Amúgy én még bele se gondoltam hogy HRE és Németország... de lehet hogy igazad van. Tetszik a gondolat, hogy akkor gyakorlatilag gyerekkoruk óta szeretik egymást. *-*
    A Strandolàs meg.. ez méltó lezárás volt és most kijelentem, hogy UsUkék imádnivalóan béna dugása a védjegyed ;) Amerika amúgy milyen kis perverz már, Iggy meg: ,,Egy gentleman vagyok, és pont ezért nem fogok ilyen helyen szexelni." hogy oda ne rohanjak, mekkora egy gentleman vagy drágám xdd
    Francis meg olyan édes, úgy szeretem, hogy így bánik Kanadával, jajj
    Gratulàlok, ezek tök jók lettek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett~ És hé, legalább nem vagyok egyedül ebben a HRE=Németország c. ügyben xD Jó tudni, hogy mások is így gondolkoznak :P
      Ígérem, megpróbálok javítani a szexjelenet leírásaimon, de nem igazán megy két pasival, főleg ha az öcsém ott ül mellettem >< No mindegy, majd megoldom~ Amcsit nem sokan mondják perverznek, de szerintem igenis szokott perverzeskedni, ha kanos :P Iggy meg most megpróbálta a gentlemant játszani. Nem sikerül neki xD
      Franadáékat pedig nagyon szeretem, és bár Francis egy nagy francia perverz, nem hinném, hogy Mattievel úgy bánna, mintha pl. Angliával csinálná xD
      Még egyszer örülök, hogy tetszett, és köszi, hogy írtál~

      Törlés