2013. július 13., szombat

Happy Birthday~ !!!



Helló!
Ahogy megígértem, ma már hoztam is frisseket, köztük drága Amerikának is egy szülinapi ajándékot~

Library: Tűzijáték - Spamano, mert rám tőrt a felismerés, hogy még nem is alkottam velük o.O Aztán az öcsém mondott valami jót, és tá dáá~ Kész is volt a Spamano ötlet xD Öcsém meg is kapta az ajándékát :D

  • Étterem - Franada. Szegén Matt szülinapjáról teljesen megfeledkeztem O.O Ezért most jött egy kis bepótlás xD Mindig is azt vallottam, hogy jobb későn, mint soha .... Remélem ez most is igaz!
  • Az érem másik oldala - UsUk. Nem, nem bírtam ki, hogy ne írjak velük! Ráadásul itt van Amcsi szülinapja, és nem engedhetem meg a fantáziámnak azt a luxust, hogy nem törődik velük~ Ilyenkor az ember feje (legalábbis az enyém) tele van Revolution War dolgokkal (és akkor még a facebook-ot nem is említettem, pedig már tegnap szembetaláltam magam ilyesmikkel ><), és mivel én Iggy pártján állok, sokszor a sírás is kerülget :'( Szegén Anglia nem érdemelte meg ezt Amcsitól ... De no para, ez nem látszik az irományokon, mert utálom, ha valaminek nem happy end a vége .. ><
    Ohh, és még valami ... Ennek a sztorinak semmi köze a The best birthday of my life - hoz, ahogy majd a szöveg elején is lehet olvasni.
 The best birthday of my life - UsUk, Oneshot. Ezt alkottam Amerika szülinapjára. Remélem mindenkinek tetszik, főleg akik szeretik drága, nagyhangú Amerikánkat <3

Ui: Imádom a Revolution War-os képeket~ <3
És nézzétek meg ezt a vidit -> Egyszerűen a szívszerelmem~
Happy Birthday, America!!! <3
 Good bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése