2013. szeptember 5., csütörtök

Suli kezdés -.-

Hi everybody!

Na, mint minden normál iskolásnak, sajnos nekem is lesznek elfoglaltságaim az elkövetkezendő néhány hónapban ... Miért kell a sulinak eddig tartania??? xD Így, nem vagyon annyira biztos, hogy mindig mindennel időben kész leszek. Azért próbálkozom, ok?? *elbújik, hogy ne verjék meg* Szóóval .... Minden esetre amikor tudok hozok valami ujjat. Van egy két ötletem, ráadásul sikerült az Ellentéteket megszelídítenem! Yééééy~ És szerintem ideje a bejelentéseknek ... Először is, nem tudom mennyire lehet egy embernek két kedvenc párosa ... de a lényeg, hogy innentől kezdve nem csak sok UsUk lesz, hanem még melléje jön a ScotEng, vagy ahogy mások emlegetni szokták, a Britaincest. Szerintem ketten cukik, de nem fogok treesome-okat írni, mert arra képtelen lennék xD Nincs annyi lelki erőm :) Plusz még 1D fan is lettem .... úgyhogy remélem nem vertek meg ..igaz? xD De mostmár elég a "bevezetőből", úgyhogy jöjjenek az eddig megjelent  frissek!

Blue Rose: Negyedik fejezet - Kajak no comment hozzá ... csak úgy jött xD Az ötödiket nem tudom, mikor hozom, csak annyit mondhatok, hogy még ülni szeretnék rajta :).

Ellentétek: Második fejezet - Kicsit sokáig tartott, nem gondoljátok? Szerintem eléggé, de mint ahogy ott is írtam, nem vagyok hajlandó még egyszer ennyit várni~ Oroszországon dolgozni fogok ígérem, de a veszekedés direkt volt, és majd ha úgy érzem, hogy eljött az idő, hogy végre megtudjátok, hogy miért és min "vesztek össze", akkor majd megtudjátok hogy mit miért csináltam :D.

Addig is, byebye~ <3

2 megjegyzés:

  1. Ááá, nem igaz pont itt félbehagyni!! Jó, csak úgy mondom, szeretem ám a függővégeket ^^ Amúgy szerintem nagyon jól eltaláltad Oroszországot. Ő annyira kiismerhetetlen, ahhoz képest teljesen jó volt. Nyugodt, de fenyegető, és rejtélyes. Én ilyennek képzelem. Amúgy nem tudom, hogy hogy tervezed tovább, de asszem bajba leszek, mert én UsUk Meg RusUsa shipper is vagyok, csak attól függ, hogy hol járunk épp történelemben, szóval ez így érdekes lesz. xD Nagyon várom a folytatást, bár tudom, hogy a suli mellett nehéz, nekem is alig van időm :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább valaki rajtam kívül is szereti az ilyen végeket~ Ráadásul mondjuk úgy, hogy szeretem húzatni az embereket ilyen téren xD A problémám csak az Oroszországgal, hogy őt személy szerint nem nagyon kedvelem ... ne kérdezd, hogy miért, én magam sem tudom >< Azt viszont tudom, hogy nem tervezek bele semmilyen RusAmét, bocsi .. valahogy nem az én párosom xD Történelmet tekintve pedig olyan jóóó előre vagyunk az időben ... olyan 2062 körül (random szám xD)
      Igyekezni fogok, megígérem~
      Köszi hogy írtál :D

      Törlés