2013. augusztus 9., péntek

Sziasztoook~

No, szóval .... ezer bocsánat, hogy nem tudtam előző héten posztolni. A gépem elérkezettnek látta az időt arra, hogy bemondja az unalmast, én meg nem tudtam ellene tenni semmit. Egy teljes napig letört voltam (valljuk be, több száz(!) UsUk doujinshi, Blue Rose 5-6, Ellentétek 2-3 veszett el T-T). Így meg kellett várjam apámat, míg idejön. Értsd: Erdély, egy tök uncsi kis falú, ahol ha van egy bolt az már jó jel xD. De szeretem itt, mert nyugis, úgyhogy ne értsetek félre. Szóóóóóóóval megpróbálta megjavítani, és csodák csodájára - nekem legalábbis az volt - valahogy sikerült neki. Eskü nekem is villanyszerelő férjem lesz xD Csak nem teljesen. Egy fél évnyi dokumentumomnak annyi lett, így most újra kell írnom a fejezeteket ... :'(. De elég a rizsából, úgyhogy térjünk is a tárgyra~

Library: Olvasás - Rövidke UkUs, semmi több. A gondolat, hogy inkább Anglia a dominánsabb, valahogy jobban ínyemre volt, mint az FrUk, szóval ez sült ki belőle. Egyébként, ti mit gondoltok, melyik jobb: a UsUk vagy a UkUs? xD 

  • Savior - ScotEng. Mert annyira örültem pirate4ever megjegyzésének, hogy nem volt szívem nem írni egyet xD Egyébként erősen ajánlom az Anglia és a Nagy Armada művét, mert iszonyat jó~ Nekem legjobban a végére tényleg megerősödő Anglia tetszett (fizikálisan és szellemileg is) és a kis babusgató bátyuska szerepét titokban betöltő Skócia tetszett. Végül is, egy jófej Skócia nem is olyan rossz ötlet :3 *fantálziálgat* 
  • Jack the Ripper - UsUk?. Okoljátok a Facebookot emiatt. Végre rászánom magam, hogy facezzek, erre egy kép vigyorog a szemembe, ezzel a felírattal: England was the Jack the Ripper. És ez kiverte a biztosítékot. Kicsit átkonvertáltam a dolgokat, és most már egy megfelelő hosszúságú szösz lett belőle :3
Blue Rose: Harmadik fejezet. Rövid ez is , de ígérem, a következő már hosszabb lesz!
Szóval ne öljetek meg, ok? >< xD Nincs sok hozzáfűzni valóm, szóval ezt hagyom itt. Az  Ellentétek mostani fejezete mivel elveszett, még nem volt időm rendesen újraírni, de számítsatok még egy frissítésre a napokban, bár valószínűleg csak az Ellentétek lesznek.

Aki tud angolul, annak nagyon ajánlom, hogy nézze meg a kedvenc sztorijaimat, mert érdekes dolgokat lehet ott találni~ Mostanában olvastam egy Gakuen Hetaliásat: The Invitational Yeart. Meleg szívvel ajánlom, mert én egyszerűen imádom <3 Elég hosszú, és van folytatása is, de én spec nem tudtam letenni. Bár az egy kicsit idegölő volt, hogy mire Alfie és Arthie összejött, az egy kész életév volt a számomra - kb. 28.(!) fejezet körül. A 41-ből. És akkor még nem is említettem a The Sophomore Yeart. Ami 34 fejezetes ...De mindegy, mert végre tudom a végét *^* Hihi, jó érzés xD

A kövi frissig viszont el kell, hogy búcsúzzak. Bye~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése