2013. július 28., vasárnap

A visszatérés szépséges pillanata~

Haliii~

Végre megint vagyok! Hihi, a két hét szünet az kellett xD De nem voltam tétlen, és írtam, amikor volt ihletem és időm. Szóóval most itt vagyok, és lehetőleg minden szombaton hozok valami újdonságot.
  • Library: Koncert - AusHun. Egy népzenei koncerten voltam, és megmondom őszintén, hihetetlenül  untam. Ezt nem arra fognám, amit énekeltek, hanem arra, hogyha azt mondják, hogy csak másfél órás lesz, akkor ne legyen két és fél órás. Sza'l ... no. Attól függetlenül ez a kis szösz beugrott, és hálát adok neki, hogy legalább volt valami jó benne xD
  • Fürdés - FrUk. Olyan jóképű francia pasit láttam, hogy ... nincs jó szóó ráááááá~ Így is imádom ezt a párost (no de nem annyira, mint a UsUk), ráadásul most ... áhh, ezt muszáj volt xD
  • Naplemente - páros nélküli szösz, kicsi elmélkedéssel megfűszerezve. Anglia van a középpontban, Temze meg persze a magányosság definiálása. És ha eddig még nem hallgattátok meg a Strongert, akkor most muszáj, mert ez adta az alapötletet.
Blue Rose: Második fejezet -  Nem lett olyan hosszú, mint gondoltam, de mégis meg vagyok elégedve vele. Nagyon szeretem ezt a sztorit írni, és remélem nektek is tetszik/tetszeni fog. Ez abból is látszik, hogy már megírtam a negyedik fejezetet és már az ötödiken gondolkozom. Attól függetlenül csak szombaton fogok frisselni, úgyhogy bocsiii >< Rájöttem, hogy jobb lenne, ha egy kicsit előrébb lennék, mint ahogy megosztom, így át tudom nézni, kiszúrom a hibákat, és ki tudom javítani.

Az Ellentétekkel viszont hadilábon állok, és ez nem vicc. Sajnos nem tudom rendesen leírni, pedig van ötletem hozzá, de nem igazán megy. Viszont megpróbálom jövőhéten ezt is hozni. A Blue Rose-zal együtt.  Addig is, élvezzétek a nyarat és a nyaralásokat~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése